2011. október 5., szerda

Szárnypróbálgatók - Anyai Szív



Anyai szív

Ringass még el, ringass tovább
Ölelő karod fonjon még át.
Legyen a szereteted mindig velem
Érezzem azt, amit csak te adhatsz nekem.

Életet magadból adtál, te akartad, hogy legyek
Ezért most neked mondok köszönetet.
Bárhova is sodort az élet, bármi történt velem
Tudtam, hogy te ott vagy mögöttem.

Szemed lágyan simogat, ha ér
Hozzád szaladok vigaszért.
Te vagy a szeretet, te vagy nekem az élet
Ha te mosolyogsz, én nem félek.

Erős vagy, békés, megnyugvó
Lelked egy sok titkot rejtő mesés tó.
Ha szemedbe nézek, s elmerengek felette
Megtalálom az otthonom benne.

Ha foghatom a kezed, s arcom öledbe hajtom
Te vagy ki száműzi minden bajom.
Te vagy, kinek lágy erejétől, bátorságától
Elretten, aki azért jön, hogy bántson.

Az anyai szeretet az, ami minden nap
Mosolyt rajzol az arcomra.
Ha ezt érzem, én is bátor vagyok,
Köszönöm azt a sok mindent, amit tőled kapok.

Csak egy anya szerethet így, ahogy te tudsz
Bennem minden kis zeg-zugba bejutsz.
Nincs egyetlen olyan porcikám
Ami nem áldozna előtted, a szeretet oltárán.

Gyermekkorom aranyra festetted,
Száz csodával ezer színűre díszítetted.
S én csak állok most, állok csendben
Hálával telik meg lelkem.

Ahogy szíved dobban, úgy lüktet bennem az ér
Szeretlek, s meghajolok a létezésedért.
Egy tündérvilág édes gyermekkora
Szeretettel rajzoltad az álmokat oda.

Köszönöm, hogy vagy, s megtanítottad
Hogyan szerethetek én is másokat.
Áldás nekem a te életed
Köszönöm, hogy benne élhetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése